Медіаційні навички для менеджерів: як налагоджувати співпрацю в команді
Аудиторія програми - власники, СЕО, керівники відділів, НR, які прагнуть вдосконалити свої переговорні компетенції через роботу з інтересами та потребами.
СТАРТ
25 жовтня 2024 - онлайн
29 листопада 2024 - офлайн
29 листопада 2024 - офлайн
Вартість
21 000 грн
Формат
можлива участь офлайн і онлайн
Структура
1 модуль, 3 дні
10:00-18:00
10:00-18:00
У результаті навчання учасникики:
1) вдосконалять свої переговорні компетенції та навички комунікації через роботу з інтересами та потребами
2) отримають готові алгоритми для роботи з інтересами в складних переговорних ситуаціях
3) навчаться перетворювати конфлікт з проблеми на ресурс
2) отримають готові алгоритми для роботи з інтересами в складних переговорних ситуаціях
3) навчаться перетворювати конфлікт з проблеми на ресурс
4) отримають бачення окремих конфліктних ситуацій під іншим кутом
5) розумітимуть як формувати довіру та закладати основу для тривалої співпраці з клиєнтами та співробітниками
5) розумітимуть як формувати довіру та закладати основу для тривалої співпраці з клиєнтами та співробітниками
Структура курсу
1 модуль
Медіація та елементи медіаційного підходу.
Інтереси сторін в переговорах.
Як будувати довіру та закладати основу для тривалої співпраці з клієнтами та співробітниками?
Конфлікт та управління конфліктом.
Як виходити з конфлікту з рішеннями та новими ідеями, замість того, щоб його поглиблювати?
Як домовлятись, уникаючи додаткового тиску в умовах стресу та невизначеності?
Альтернативи в переговорах.
Покрокові алгоритми застосування медіаційого підходу в роботі з супротивом.
Як підтримувати рівень мотивації в колективі завдяки роботі з інтересами та потребами співробітників?
Інтереси сторін в переговорах.
Як будувати довіру та закладати основу для тривалої співпраці з клієнтами та співробітниками?
Конфлікт та управління конфліктом.
Як виходити з конфлікту з рішеннями та новими ідеями, замість того, щоб його поглиблювати?
Як домовлятись, уникаючи додаткового тиску в умовах стресу та невизначеності?
Альтернативи в переговорах.
Покрокові алгоритми застосування медіаційого підходу в роботі з супротивом.
Як підтримувати рівень мотивації в колективі завдяки роботі з інтересами та потребами співробітників?
Викладачка програми
Анна Горіна
Тренерка Українського центру медіації.
Сертифікована медіаторка за програмами "Бізнес-медіатор" Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина) та «Українського центру медіації», фасилітаторка діалогів за програмою «Центру ненасильницької комунікації» (Center for Nonviolent Communication) та міжнародної організації «Основи свободи» (Foundations for Freedom), фасилітаторка (ТОР), учасниця «Мережі фасилітаторів діалогів».
Психологиня, напрямки: клієнт-центрована психотерапія за К.Роджерсом; бодінаміка.
Власниця бізнесу в сфері ауторсингу бухгалтерських послуг.
Робота відбуватися офлайн або онлайн, залежно від потоку (див. дати).
Час занять: 10:00-18:00.
Учасників в офлайні забезпечуємо двома кава-брейками. Зустрічі онлайн проходять на платформі Zoom.