Медіаційні навички для менеджерів: як налагоджувати співпрацю в команді

СТАРТ
30 травня 2025

Вартість

Формат
гібридний формат: офлайн + онлайн

Структура
10:00-18:00
У результаті навчання учасники:
2) отримають готові алгоритми для роботи з інтересами в складних переговорних ситуаціях
3) навчаться перетворювати конфлікт з проблеми на ресурс
5) розумітимуть як формувати довіру та закладати основу для тривалої співпраці з клиєнтами та співробітниками
Структура курсу
1 модуль
Інтереси сторін в переговорах.
Як будувати довіру та закладати основу для тривалої співпраці з клієнтами та співробітниками.
Конфлікт та управління конфліктом.
Як виходити з конфлікту з рішеннями та новими ідеями, замість того, щоб його поглиблювати.
Як домовлятись, уникаючи додаткового тиску в умовах стресу та невизначеності.
Альтернативи в переговорах.
Покрокові алгоритми застосування медіаційого підходу в роботі з супротивом.
Як підтримувати рівень мотивації в колективі завдяки роботі з інтересами та потребами співробітників.
Викладачка програми
Анна Горіна
Тренерка Українського центру медіації.
Сертифікована медіаторка за програмами "Бізнес-медіатор" Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина) та «Українського центру медіації», фасилітаторка діалогів за програмою «Центру ненасильницької комунікації» (Center for Nonviolent Communication) та міжнародної організації «Основи свободи» (Foundations for Freedom), фасилітаторка (ТОР), учасниця «Мережі фасилітаторів діалогів».
Психологиня, напрямки: клієнт-центрована психотерапія за К.Роджерсом; бодінаміка.
Власниця бізнесу в сфері аутсорсингу бухгалтерських послуг.
Робота відбуватися офлайн або онлайн, залежно від потоку (див. дати).
Час занять: 10:00-18:00.
Учасників в офлайні забезпечуємо двома кава-брейками. Зустрічі онлайн проходять на платформі Zoom.