Переговори для менеджерів: інструменти
попередження та трансформації конфлікту

програма Українського Центру Медіації і Edwards Мediation Аcademy (США)

Комплексна програма для керівників, які створюють
середовище відкритого результативного спілкування
для розгортання ресурсів компанії.

Міжнародний сертифікат від Українського Центру
Медіації та  Edwards Мediation Аcademy (США)
Image

СТАРТ

12 квітня 2024
Image

Вартість

59000 грн (без ПДВ)
Image

ФОРМАТ

робота в
гібридному форматі
(офлайн, онлайн)
Image

Структура

3 модулів по 3-4 дні +
міжмодульна активність (робота
з онлайн модулями ЕМА)
Конфлікт — це природня частина життя організації. Часто конфлікти сприймають як деструктивні. В той же час, конфлікти можуть розкривати прихований потенціал бізнесу.
Робота з конфліктом — завдання
кожного працівника компанії.
Для того, щоб працівники були ефективними в конфліктах, вони повинні володіти ефективними інструментами, а також мати можливість звернутися до експерта в компанії, який може допомогти профілактувати або вирішити конфлікт.
Рішення, знайдені з використанням принципу
самовизначення сторін, дозволяють:
  • досягти довгострокового ефекту
  • запобігти повторенню конфлікту
  • забезпечити виконання домовленостей
  • підвищити управлінську спроможність
  • відновити стосунки та довіру

Програма буде
особливо корисною для:

Image
керівників різного рівня, які створюють середовище відкритого результативного спілкування для розгортання ресурсів компанії та вірять в те, що культура ДОВІРИ — це додатковий ресурс для бізнесу
Image
керівників, які готові інвестувати час в ПОПЕРЕДЖЕННЯ  КОНФЛІКТІВ в командах, а також конструктивно вирішувати внутрішні суперечки та переводити фокус проблеми з "КОНФЛІКТУ ЛЮДЕЙ" В "КОНФЛІКТИ ІДЕЙ"
Image
менеджерів, які впроваджують зміни в команді та хочуть навчитися супротив команди переводити в ефективну взаємодію

Чому саме ця програма?

Програма сфокусована на налагодженні ефективної взаємодії, вирішенні складних ситуацій всередині компанії. Водночас отримані інструменти дозволять розвинути навички продуктивної взаємодії й з зовнішніми контрагентами
Image
60% практики
в роботі з бізнес-кейсами, які побудовані на реальних прикладах з досвіду тренерів.
Image
Міжнародний сертифікат
Українського Центру Медіації та Edwards Мediation Аcademy (США)
Image
Інноваційність продукту
Долученість до інноваційного продукту. Вперше різні інструменти профілактики і вирішення конфліктів в "одному пакеті"
Image
Коучингова підтримка
під час виконання домашніх завдань. А також, міжмодульні онлайн-заняття для ПОГЛИБЛЕННЯ ЗНАНЬ і відпрацювання НАВИЧОК опанування інструментами CPO
Image
Спільнота фахівців
Приналежність до формування нової СПІЛЬНОТИ фахівців, які мають спеціальний статус і роль в компанії. Програма враховує досвід роботи аналогічних фахівців в компаніях у Швейцарії, де ці питання врегульовані на законодавчому рівні
Image
Міжнародний компонент
проєкт здійснюється за підтримки міжнародного партнера Edwards Mediation Academy (ЕМА, USA), який надає доступ для поглибленого вивчення матеріалу зі складаннями тестів по темам і запропонованим матеріалам.

Наші Success Stories :

Непорозуміння між
директором і
бухгалтером філіалу

Запит: з'ясувати питання взаємодії між директором і бухгалтером філіалу великої міжнародної компанії, а також погодити питання сплати бухгалтеру щорічної премії. Медіація ініційована головним офісом. HR-менеджери компанії не дуже хотіли вирішувати, хто з конфіліктуючих сторін правий, тому що кожну сторону підтримував свій ТОП. Якби одна зі сторін була незадоволена прийнятим рішенням, це автоматично б означало ескалацію конфлікту наверх. Таким чином ціна конфлікту зросла б автоматично.

Було напрацьовано два варіанти рішень. Реалізовано сценарій, внаслідок якого питання з виплатою премії вирішено у взаємоприйнятному форматі. Бухгалтер вирішив працевлаштовуватися в іншій компанії. Виплата премії бухгалтеру не несла додаткових фінансових втрат для компанії. Якби ми не працювали з інтересами, «чуда б не відбулося».

Розподіл
активів
після розлучення

Наші випускники ініціювали запит на медіацію від друзів, бо було боляче дивитися як вони сваряться між собою, і 5 років вже не можуть вирішити справу в судах. Запит був на розподіл спільного майна внаслідок розлучення - комерційної нерухомості. Виявилося, що для жінки-власниці (ексдружина) було важливою її автономія як керуючої нерухомістю, а для чоловіка (ексчоловік) — мати приналежність до цього майна для того, щоб підіймати свій статус в очах колег і партнерів по бізнесу. На прибуток він бізнесу він не претендував. Вирішили всі права щодо управління передати довіреній особі – сину, який став гарантом того, що домовленості будуть виконуватися. У чоловіка залишається право юридичного власника. Згодом, під час виконання досягнутих домовленостей, він свою частку майна подарував сину. За чоловіком збережено довічне право користуватися безкоштовно часткою комерційної нерухомості. Інформацію про статус майна було вирішено не розголошувати.

Уроки: якби просто хотіли поділити матеріальні об’єкти, ми б ніколи не знайшли рішення. Тільки завдяки тому, що були виявлені психологічні інтереси, відокремлені від ресурсних і процедурних, «пласка ситуація» стала виглядати як 7Д ситуація. В цьому обсязі інтересів комбінації рішень які влаштували всіх, стали дуже очевидними.

Конфлікт між
керівником і
генеральним директором

Українська компанія мала міжнародний підрозділ. Розбіжності виникли між керівником представництва і генеральним директором всієї компанії. Внаслідок цього виникла ймовірність швидкого звільнення за власним бажанням керівника представництва. 
Керівник міжнародного представництва був лояльним до компанії співробітником, якому всі довіряли. Проєкт з відкриття представництва відбувся без суттєвих порушень. Цінним було те, що він володів мовою країни перебування і розумів особливості місцевого ринку. Можливе звільнення його з посади могло призвести до суттєвих ресурсних витрат компанії. 

Тому було вирішено ініціювати внутрішньоорганізаційну медіацію, як превентивний крок, по\з запобігання великих втрат. Підготовка до процесу зайняла близько 5 годин. Процес проводила людина, яка пройшла навчання в спеціалізованій програмі по медіації та керівником представництва. 

Процес ще раз розкрив силу активного слухання, запитань, виявлення інтересів сторін. Був обраний формат процесу – медіація з однією стороною. 
Мета була досягнута, були задоволені внутрішні потреби обох сторін.  Керівник залишився далі розвивати представництво, отримав визнання і можливість стати партнером у міжнародному напрямку. Були вирішені питання, пов’язані з особистими сімейними потребами, які не були проявлені до початку процесу врегулювання суперечки.

Конфлікт з підрядниками
через недоліки в роботі та
можливі збитки

Приємно, коли не тільки ти, а твої випускники діляться історіями успіху. Пам’ятаю як ще під час навчання на програмі HR-партнер великої промислової компанії ініціювала проведення медіаційних переговорів між виробничниками і тими, хто встановлював обладнання. Зазвичай люди бояться конфліктів. Ось і в цей раз керівник компанії запропонував виплатити премію обидвом сторонам, щоб вони не сварилися. Наша випускниця запропонувала не створювати такого прецеденту, щоб «сваритися було вигідно». Під час розмови з обидвома підрозділами з’ясувалася купа прихованих недоліків в роботі. Проведена нашою учасницею розмова врятувала компанію від шалених збитків.


Згодом, коли компанія придбала бізнес в іншій країні, нашу учасницю відправили туди супроводжувати процес злиття і поглинання. Так отримані навички допомогли їй в стрімкій кар’єрі в глобальній мережі компанії.

Викладачі програми

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля

FAQ

Який формат роботи?
Робота відбувається в гібридному форматі (офлайн, онлайн). На програмі працюють два тренери, які підтримують кожну з груп при виконанні практичних вправ.

Під час аудиторної роботи теоретичні блоки поєднуються з практичними заняттями, які складають 60% від загального навчального плану програми і розраховані на те, щоб учасники могли ВПЕВНЕНО І З ЗАДОВОЛЕННЯМ використовувати запропоновані інструменти.