ГАРВАРДСЬКА ПЕРЕГОВОРНА МОДЕЛЬ В ДІЇ 

програма Українського Центру Медіації [kmbs]

УЦМ
Image

Місце

оффлайн (Київ)
Image

Час

07 - 09 березня 2025
21 - 23 березня 2025
11 - 13 квітня 2025

Image

Вартість

72 000 грн (без ПДВ)
(24 000 / модуль)
Image

Група

до 24 учасників
Програма спрямована на відпрацювання навичок пошуку доданої цінності в переговорах за допомогою роботи з інтересами з зовнішніми контрагентами та безпосередньо в компанії. Це дозволяє знаходити кращі рішення для отримання максимального результату.

Розроблена на основі Гарвардської переговорної моделі з урахуванням специфіки України та власного досвіду викладачів з проведення переговорів за інтересами, в т.ч. як посередники (медіатори).

Програма для вас, якщо ви готові і прагнете:

✔ Отримувати додаткову цінність в переговорах у довгостроковому періоді використовуючи вміння поєднувати різні інтереси і знаходити оптимальні рішення для кожної зі сторін;

✔ Навчитися розпізнавати різні моделі переговорів і змінювати переговори з нульовим результатом на модель переговорів за інтересами;

✔ Розвинути свої здібності приймати креативні рішення, ґрунтуючись на інтересах учасників переговорів;

✔ Віддаєте перевагу безконфліктному спілкуванню і розумієте цінність відносин.
Image

МОДУЛЬ 1

Питання першого модуля:

Трикутник компетенцій перемовника.

Три моделі переговорів: з нульовим результатом, торг, гарвардська модель.

7 елементів гарвардської моделі.

Гра «Буковель». 7 елементів моделі. Додана цінність і розширення поля для переговорів.

Гра «Ціни на продукцію»: актуалізація роботи з розпізнавання моделей перегорів і з окремими елементами моделі.

Робота з елементом Стосунки. Довіра.

Складові довіри. Види довіри. Робота з ризиками. Стримування і противаги. Що таке хороші гарантії.

Вправа «Жаба і Скорпіон». Відео.

Робота з елементом «Інтереси». Різниця між позиціями і інтересами. Трикутник інтересів. Комунікаційні інструменти на роботу з інтересами.

Вправи на відпрацювання роботи з інтересами.

Варіанти. Альтернативи. ZOPA, BATNA, WATNA. Форма підготовки до переговорів.

Практичне застосування Гарвардського переговорного методу: 4 квадрати діагностики, форма підготовки.

Робота з цінностями. Вправа «Вижити»

Робота з запитаннями. Види запитань по формі і змісту. Вправа «Туристична агенція».

Баланс тверджень і запитань. Вправа

Інструмент «Перефразування». Вправа.

Група компетенцій «Управління процесом». Симуляція «Крайово-Центрово»

Підготовка до переговорів. Підготовка і програвання ситуації «Більше-менше» (будівництво).

Жінки і Посередники в переговорах. Перші 3 хвилини переговорів. Захід з кожного елемента

Вправа «Друзі на тендері»

Фінальна гра. Відпрацювання технік, що допомагають сторонам перенести фокус уваги зі своїх позицій на взаємно прийнятні для усіх сторін рішення.

МОДУЛЬ 2

Питання другого модуля:

Основи психології в переговорах: психологія впливу, ідентифікація, 3R. Вправа.

Фреймінг. Для чого застосовується. Як протидіяти?

Ре-фреймінг.

Невербальний аналіз: пози сили, робота з тілом, сканування, ознаки аномалій.

Сила в переговорах. Джерела сили.

Вплив через роботу з Інтересами. Інтереси, можливості, критерії, альтернативи в прийнятті складних рішень. Які джерела впливу можна використати при взаємодіїї зі стейкхолдерами. Вправа «Задніпрянщина»

Тристоронні переговори.

Робота з відносинами і емоціями. Природа емоцій. Розпізнавання емоцій. Гра: «Живопис і комунікація»

Складна розмова: алгоритм підготовки. Проведення складної розмови в кейсі. Відео.

Елемент «Альтернативи»: відпрацювання навичок тестування реальності. Робота з запитанням в альтернативах. Як знайти слабкі альтернативи іншої сторони і правильно про це сказати. Робота з запитаннями в роботі з альтернативами. Вправа «Фармік проти Агріко»

Драбина висновків і упереджень. Вправа: Факти, емоції, судження.

Продуктивна комунікація. Пастки сприйняття.

Вплив національних цінностей на бізнес-комунікацію в умовах міжкультурної взаємодії.

Вивчення культурних цінностей та їх прояви через поведінку.

Адаптація комунікативних стратегій до міжкультурних особливостей.

Гра на кросс-культурні комунікації.

МОДУЛЬ 3

Питання третього модуля:

Управління Процесом. Багатосторонні переговори.

Карта відносин. Вправа «Чорний друг».

Багатосторонні переговори: ризики і переваги.

Побудова коаліцій. Види коаліцій.

Як сказати «ні» так, щоб не зачинити двері.

Психологія груп. Вправа

Карта стейкхолдерів.

Процес Переговорів і Комунікація. Робота з інформацією. Вправа «Комбінація».

Особливий алгоритм управляння процесом. Медіація.Опрацювання навичок роботи у ролі посередника в Кейсі «Біонік ЛТД»

Супервізія.

Викладачі програми

Image

Галина Єрьоменко, Ph.D.

Керівник та викладач Українського Центру Медіації [kmbs]
к.ю.н, стажист CEDR (UK) 2022, медіаторка з декількома міжнародними сертифікаціями, Mediator of the Global Mediation Panel at the Office of the Ombudsman for UN Funds and Programmes
2024 р. - Міжнародна номінація WWL (Lexology index) among the highest-ranked Commercial Mediators
Image

Олена Ткаченко

Викладач Українського Центру Медіації [kmbs]
сертифікована медіаторка з досвідом проведення партнерських, організаційних та бізнес-медіацій, супроводження та підготовки переговорів, адвокат, керуючий партнер юридичної фірми, 20+ років успішної юридичної практики
Image

Сергій Федорик

засновник KEY Group, керуючий партнер

Cергій працює на ринку девелопменту нерухомості з 2007, сертифікований оцінщик екологічного стандарту BREEAM International. Має Executive MBA від Києво-Могилянської бізнес-школи, а також сертифікований IPMALevel A” (Project Director) від International Project Management Association.

Викладає Гарвардську переговорну модель та Управління проєктами з 2018 року. Ідеолог та співзасновник освітнього проєкту від KEY Group.
Image

Тетяна Гриновецька

Консультантка з питань міжкультурного спілкування, корпоративна тренерка, менеджерка команди комунікативних консультантів в СофтСерв.

Працювала з представниками більше ніж 15 культур, включаючи США, Німеччину, Індію, ОАЕ, Сингапур.

У 2018-2019 пройшла навчання у партнерів Hofstede Insights (зараз The Culture Factor Group)

Наші клієнти

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля