Переговори для управлінців: інструменти
роботи з конфліктами і побудови довіри
програма Українського Центру Медіації і Edwards Мediation Аcademy (США)
Комплексна програма для керівників, які створюють
середовище відкритого результативного спілкування
для розгортання ресурсів компанії.
Міжнародний сертифікат від Українського Центру
Медіації та Edwards Мediation Аcademy (США)
середовище відкритого результативного спілкування
для розгортання ресурсів компанії.
Міжнародний сертифікат від Українського Центру
Медіації та Edwards Мediation Аcademy (США)
СТАРТ
18 жовтня 2024
Вартість
79 000 грн (без ПДВ)
ФОРМАТ
робота в
гібридному форматі
(офлайн, онлайн)
гібридному форматі
(офлайн, онлайн)
Структура
3 модулів по 3-4 дні +
міжмодульна активність
(робота з онлайн модулями ЕМА)
міжмодульна активність
(робота з онлайн модулями ЕМА)
Конфлікт — це природня частина життя організації. Часто конфлікти сприймають як деструктивні. В той же час, конфлікти можуть розкривати прихований потенціал бізнесу.
Робота з конфліктом — завдання
кожного працівника компанії.
Для того, щоб працівники були ефективними в конфліктах, вони повинні володіти ефективними інструментами, а також мати можливість звернутися до експерта в компанії, який може допомогти профілактувати або вирішити конфлікт.
Рішення, знайдені з використанням принципу
самовизначення сторін, дозволяють:
- досягти довгострокового ефекту
- запобігти повторенню конфлікту
- забезпечити виконання домовленостей
- підвищити управлінську спроможність
- відновити стосунки та довіру
Програма буде
особливо корисною для:
керівників різного рівня, які створюють середовище відкритого результативного спілкування для розгортання ресурсів компанії та вірять в те, що культура ДОВІРИ — це додатковий ресурс для бізнесу
керівників, які готові інвестувати час в ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОНФЛІКТІВ в командах, а також конструктивно вирішувати внутрішні суперечки шляхом ПЕРЕГОВОРІВ та переводити фокус проблеми з "КОНФЛІКТУ ЛЮДЕЙ" В "КОНФЛІКТИ ІДЕЙ"
менеджерів, які впроваджують зміни в команді та хочуть навчитися супротив команди переводити в ефективну взаємодію
Чому саме ця програма?
Програма сфокусована на налагодженні ефективної взаємодії, вирішенні складних ситуацій всередині компанії. Водночас отримані інструменти дозволять розвинути навички продуктивних переговорів із зовнішніми контрагентами
60% практики
в роботі з бізнес-кейсами, які побудовані на реальних прикладах з досвіду тренерів.
Міжнародний сертифікат
Українського Центру Медіації та Edwards Мediation Аcademy (США)
Інноваційність продукту
Долученість до інноваційного продукту. Вперше різні інструменти профілактики і вирішення конфліктів в "одному пакеті"
Коучингова підтримка
під час виконання домашніх завдань. А також, міжмодульні онлайн-заняття для ПОГЛИБЛЕННЯ ЗНАНЬ і відпрацювання НАВИЧОК опанування ПЕРЕГОВОРНИМИ інструментами
Спільнота фахівців
Приналежність до формування нової СПІЛЬНОТИ фахівців, які мають спеціальний статус і роль в компанії. Програма враховує досвід роботи аналогічних фахівців в компаніях у Швейцарії, де ці питання врегульовані на законодавчому рівні
Міжнародний компонент
Проєкт здійснюється за підтримки міжнародного партнера Edwards Mediation Academy (ЕМА, USA), який надає доступ для поглибленого вивчення матеріалу зі складаннями тестів по темам і запропонованим матеріалам.
Наші Success Stories :
Непорозуміння між
директором і
бухгалтером філіалу
Запит: з'ясувати питання взаємодії між директором і бухгалтером філіалу великої міжнародної компанії, а також погодити питання сплати бухгалтеру щорічної премії. Медіація ініційована головним офісом. HR-менеджери компанії не дуже хотіли вирішувати, хто з конфіліктуючих сторін правий, тому що кожну сторону підтримував свій ТОП. Якби одна зі сторін була незадоволена прийнятим рішенням, це автоматично б означало ескалацію конфлікту наверх. Таким чином ціна конфлікту зросла б автоматично.
Було напрацьовано два варіанти рішень.
Реалізовано сценарій, внаслідок якого питання з виплатою премії вирішено у взаємоприйнятному форматі. Бухгалтер вирішив працевлаштовуватися в іншій компанії. Виплата премії бухгалтеру не несла додаткових фінансових втрат для компанії. Якби ми не працювали з інтересами, «чуда б не відбулося».
Було напрацьовано два варіанти рішень.
Реалізовано сценарій, внаслідок якого питання з виплатою премії вирішено у взаємоприйнятному форматі. Бухгалтер вирішив працевлаштовуватися в іншій компанії. Виплата премії бухгалтеру не несла додаткових фінансових втрат для компанії. Якби ми не працювали з інтересами, «чуда б не відбулося».
Розподіл
активів
після розлучення
Наші випускники ініціювали запит на медіацію від друзів, бо було боляче дивитися як вони сваряться між собою, і 5 років вже не можуть вирішити справу в судах. Запит був на розподіл спільного майна внаслідок розлучення - комерційної нерухомості. Виявилося, що для жінки-власниці (ексдружина) було важливою її автономія як керуючої нерухомістю, а для чоловіка (ексчоловік) — мати приналежність до цього майна для того, щоб підіймати свій статус в очах колег і партнерів по бізнесу. На прибуток він бізнесу він не претендував. Вирішили всі права щодо управління передати довіреній особі – сину, який став гарантом того, що домовленості будуть виконуватися. У чоловіка залишається право юридичного власника. Згодом, під час виконання досягнутих домовленостей, він свою частку майна подарував сину. За чоловіком збережено довічне право користуватися безкоштовно часткою комерційної нерухомості. Інформацію про статус майна було вирішено не розголошувати.
Уроки: якби просто хотіли поділити матеріальні об’єкти, ми б ніколи не знайшли рішення. Тільки завдяки тому, що були виявлені психологічні інтереси, відокремлені від ресурсних і процедурних, «пласка ситуація» стала виглядати як 7Д ситуація. В цьому обсязі інтересів комбінації рішень які влаштували всіх, стали дуже очевидними.
Уроки: якби просто хотіли поділити матеріальні об’єкти, ми б ніколи не знайшли рішення. Тільки завдяки тому, що були виявлені психологічні інтереси, відокремлені від ресурсних і процедурних, «пласка ситуація» стала виглядати як 7Д ситуація. В цьому обсязі інтересів комбінації рішень які влаштували всіх, стали дуже очевидними.
Конфлікт між
керівником і
генеральним директором
Українська компанія мала міжнародний підрозділ. Розбіжності виникли між керівником представництва і генеральним директором всієї компанії. Внаслідок цього виникла ймовірність швидкого звільнення за власним бажанням керівника представництва.
Керівник міжнародного представництва був лояльним до компанії співробітником, якому всі довіряли. Проєкт з відкриття представництва відбувся без суттєвих порушень. Цінним було те, що він володів мовою країни перебування і розумів особливості місцевого ринку. Можливе звільнення його з посади могло призвести до суттєвих ресурсних витрат компанії.
Тому було вирішено ініціювати внутрішньоорганізаційну медіацію, як превентивний крок, по\з запобігання великих втрат. Підготовка до процесу зайняла близько 5 годин. Процес проводила людина, яка пройшла навчання в спеціалізованій програмі по медіації та керівником представництва.
Процес ще раз розкрив силу активного слухання, запитань, виявлення інтересів сторін. Був обраний формат процесу – медіація з однією стороною.
Мета була досягнута, були задоволені внутрішні потреби обох сторін. Керівник залишився далі розвивати представництво, отримав визнання і можливість стати партнером у міжнародному напрямку. Були вирішені питання, пов’язані з особистими сімейними потребами, які не були проявлені до початку процесу врегулювання суперечки.
Керівник міжнародного представництва був лояльним до компанії співробітником, якому всі довіряли. Проєкт з відкриття представництва відбувся без суттєвих порушень. Цінним було те, що він володів мовою країни перебування і розумів особливості місцевого ринку. Можливе звільнення його з посади могло призвести до суттєвих ресурсних витрат компанії.
Тому було вирішено ініціювати внутрішньоорганізаційну медіацію, як превентивний крок, по\з запобігання великих втрат. Підготовка до процесу зайняла близько 5 годин. Процес проводила людина, яка пройшла навчання в спеціалізованій програмі по медіації та керівником представництва.
Процес ще раз розкрив силу активного слухання, запитань, виявлення інтересів сторін. Був обраний формат процесу – медіація з однією стороною.
Мета була досягнута, були задоволені внутрішні потреби обох сторін. Керівник залишився далі розвивати представництво, отримав визнання і можливість стати партнером у міжнародному напрямку. Були вирішені питання, пов’язані з особистими сімейними потребами, які не були проявлені до початку процесу врегулювання суперечки.
Конфлікт з підрядниками
через недоліки в роботі та
можливі збитки
Приємно, коли не тільки ти, а твої випускники діляться історіями успіху. Пам’ятаю як ще під час навчання на програмі HR-партнер великої промислової компанії ініціювала проведення медіаційних переговорів між виробничниками і тими, хто встановлював обладнання. Зазвичай люди бояться конфліктів. Ось і в цей раз керівник компанії запропонував виплатити премію обидвом сторонам, щоб вони не сварилися. Наша випускниця запропонувала не створювати такого прецеденту, щоб «сваритися було вигідно». Під час розмови з обидвома підрозділами з’ясувалася купа прихованих недоліків в роботі. Проведена нашою учасницею розмова врятувала компанію від шалених збитків.
Згодом, коли компанія придбала бізнес в іншій країні, нашу учасницю відправили туди супроводжувати процес злиття і поглинання. Так отримані навички допомогли їй в стрімкій кар’єрі в глобальній мережі компанії.
Згодом, коли компанія придбала бізнес в іншій країні, нашу учасницю відправили туди супроводжувати процес злиття і поглинання. Так отримані навички допомогли їй в стрімкій кар’єрі в глобальній мережі компанії.
Викладачі програми
ГАННА ХИТРИК
Консультантка з управління CMC Ukraine. Дослідниця розвитку емоційного інтелекту в бізнесі і житті. Коучиня, фасилітаторка, бізнес-тренеркаКонсультує МСП України з питань мененджменту та побудови HR-процесів. Учасниця проєктів на рівні країни з питань підтримки бізнесу у кризові часи та сприяння працевлаштуванню, самозайнятості, започаткуванню або відновленню підприємницької діяльності серед ВПО та інших вразливих груп населення. Створює і впроваджує програми навчання, модерує фасилітаційні та коучингові сесії. Авторка низки публікацій методичного та прикладного характеру, за тематикою: сфера управління людським капіталом.
Має сертифікати: Coaching UP «Професійний коучинг за міжнародними стандартами / 2021 - Univercity Coaching UP, EI Genos International Assessment certificate, Genos EI Practitioner Status / 2022 - ISO 20700:2017 Guidelines for Management Consultancy Services Training and is now Trained in ISO 20700
МАРИНА САЄНКО
Сертифікована Бізнес-медіаторка та тренерка Українського центру медіації, медіаторка Центру медіації Київської ТПП, з досвідом проведення партнерських, організаційних та бізнес-медіацій, супроводження та підготовки переговорів.Адвокатка, керуюча партнерка Адвокатського об'єднання "ЗАКОН ПЕРЕМОГИ", має 18 років успішної юридичної практики.
Співзасновниця та Голова Правління ГО "ПРАВОСВІДОМІ"
ГАЛИНА ЄРЬОМЕНКО
Засновниця та викладачка Українського Центру Медіації [kmbs], к.ю.нГалина з 2007 року є медіатором, акредитованим у CEDR (Великобританія) та членом міжнародної мережі тренерів з медіації (CEDR traners-network), а також має кваліфікацію Бізнес-медіатор Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина). Сертифікат Edwards Mediation Academy (USA).
2010 рік - випускниця програми JAMS WIF (USA),
2022- Fellow CEDR ( Великобританія).
В жаний час є також Mediator of the Global Mediation Panel at the Office of the Ombudsman for UN Funds and Programmes
2013 - Галина - стала володаркою знаку «Ера медіації» у номінації «За досягнення у теоретичних і прикладних дослідженнях технологій альтернативних способів вирішення спорів» (Кахахстан).
2013 - Кейс Галини «Розвиток компетенції «співпраці [Bionic LTD]» пройшов складний сліпий відбір для представлення на 6-ій щорічній міжнародній конференції EuroMed Academy of Business (EMBRI) - Португалія
Інший досвід і кваліфікації. Більше 20 років досвід наукової роботи в Академії наук України. У 2004 та 2010 роках ставала Лауреатом премії ім. Ярослава Мудрого Академії правових наук ( у складі колективу авторів). 9 років на посаді віце-Президента Міжнародного Інституту Бізнесу. 6 років Співзасновниця і заступниця Директора Школи HRM
ЄЛИЗАВЕТА ГАПКО
Дипломована фахівчиня, рівень магістра в сфері економіки і фінансів. Спеціалізована освіта в бізнес-адмініструванні на програмах КMBS. Сертифікована медіаторка і коуч програм «Українського центру медіації». Бізнес-коучиня.Більше 20 років бізнес досвіду на керівних посадах в приватному секторі. Понад 10 років була засновницею та партнеркою в мережевому бізнесі в сфері гостинності. Ініціювала, була кураторкою дослідження вартості конфлікта в компанії, який проводився фахівцями University of St.Thomas за підтримкою Міжнародної фінансової корпорації. Має великий практичний досвід у підготовці та супроводженню переговорів, внутрішніх трансформацій, впровадження змін, вирішення внутрішньо-корпоративних суперечок і конфліктів, проведення бізнес-медіацій.
Постійно в управлінській діяльності застосовує медіаційні компетенції. Прихильниця цінності їх використання у створенні якісної взаємодіі в командах, яка позитивно впливає на фінансові показники, функціонування і розвиток бізнесу.
ОЛЬГА ШЕВЧУК
Магістр психології, коуч ICF, бізнес-тренер, сертифікована бізнес та сімейна медіаторка. Має двадцятирічний досвід адвокатської діяльності, в тому числі керівної діяльності в ролі партнерки адвокатського бюро та адвокатського об’єднання. Після 2015 р. здобула додаткову освіту як психолог, коуч та медіатор, здійснює відповідну приватну практику та продовжує навчання психотерапії. З 2017 р. очолює ГО «Центр медіації «Простір Порозуміння». Брала участь у проєктах із запровадження програм медіації в організаціях.Психологиня в проєкті «Brainspotting Help», з 2023 р.
Веде приватну психологічну практику в методі Транзакційного Аналізу, КПТ, АСТ та Brainspotting. Авторка коучингової трансформаційної гри «Легенда про Самурая».
ЮЛІЯ СТАРІКОВА
Дипломована фахівчиня, рівня бакалавра в практичній психології та магістра в сфері управління освітою.Має спеціалізовану освіту психолога консультанта напрямку клієнтцентрованої психотерапії та тренера соціально психологічного тренінгу (СПТ) КиЇвської Асоціації Практикуючих Психологів та Психотерапевтів (КАППП). Діюча членкиня КАППП.
Аспірантка університету КРОК, організаційна психологія.
Бізнес-коучиня, практичний досвід у напрямку кар’єрного коучингу.
Сертифікована як ігротехнік. Авторка власних бізнес ігор у напрямку командної та кроскомандної взаємодії, ділової комунікації та переговорів.
Експертка з підбору та оцінки персоналу. Має сертифікацію асесора та практичний досвід проведення асесмент центрів.
15 років досвіду роботу в сфері HR. Діюча менеджерка з навчання та розвитку персоналу Корпоративного університету Корпорації Артеріум. Практикуюча тренерка, фасилітаторка.
FAQ
Робота відбувається в гібридному форматі (офлайн, онлайн). На програмі працюють два тренери, які підтримують кожну з груп при виконанні практичних вправ.
Під час аудиторної роботи теоретичні блоки поєднуються з практичними заняттями, які складають 60% від загального навчального плану програми і розраховані на те, щоб учасники могли ВПЕВНЕНО І З ЗАДОВОЛЕННЯМ використовувати запропоновані інструменти.
Під час аудиторної роботи теоретичні блоки поєднуються з практичними заняттями, які складають 60% від загального навчального плану програми і розраховані на те, щоб учасники могли ВПЕВНЕНО І З ЗАДОВОЛЕННЯМ використовувати запропоновані інструменти.