Емоційний інтелект: складова
ефективної взаємодії професіонала
з клієнтами
Офлайн тренінг Українського Центру Медіації та Марини Саєнко

Дата проведення

вартість

формат

структура
Програма буде корисною тим, хто працює зі
складними ситуаціями і клієнтами, особливо для:

Керівників та власників бізнесу
Керівники лінійних підрозділів, команд
Менеджери проєктів
HR-менеджери
Управлінці, топ-менеджери

Спеціалістів, які працюють з клієнтами
Юристи
Медіатори
Банківські працівники

Працівників медичних та освітніх закладів
Фармацевти
Медичні працівники (стоматологи, протезисти)
Освітяни (приватні навчальні установи)

Представників інших індустрій
Сервісні компанії
Девелопери
Ресторанний та готельний бізнес
Територіальні громади
Що ви отримаєте в результаті програми?

Що ви отримаєте в результаті програми?
- Навчитесь розпізнавати емоції та розуміти їх причини
- Навчитесь виражати емоції в екологічний спосіб, без шкоди для себе та інших
- Навчитесь розуміти внутрішні мотиви своїх дій
- Зрозумієте як не вигорати на роботі
- Знайдете стратегії відновлення сил після потрясінь
- Навчитесь легше знаходити спільну мову будь з ким та взаємодіяти з іншими на засадах партнерства
Програма
- Концепція емоційного інтелекту (EQ). Поняття, елементи EQ
- Вплив EQ на життя та професійну діяльність
- Емоції та емоційні стани, їх різновиди та вплив на прийняття рішень та поведінку в конфліктах
- Емпатія як запорука побудови стосунків
- Вплив фільтрів та упереджень на якість комунікації
- Модель усвідомленої комунікації
- Самопізнання та саморефлексія як ключ до розуміння інших
- Робота зі своїми емоціями та емоціями інших людей, тригерами і конфліктогенами
- Техніки роботи з емоціями та побудова довіри в процесі комунікації
- Профілактика емоційного вигорання
- Проактивність та асертивність як способи управління власним життям
- Стратегії відновлення ресурсного стану
- Резильєнтність як стратегія виживання в умовах гібридних загроз
- Практики, що сприяють розвитку EQ
Програма
- Концепція емоційного інтелекту (EQ). Поняття, елементи EQ
- Вплив EQ на життя та професійну діяльність
- Емоції та емоційні стани, їх різновиди та вплив на прийняття рішень та поведінку в конфліктах
- Емпатія як запорука побудови стосунків
- Вплив фільтрів та упереджень на якість комунікації
- Модель усвідомленої комунікації
- Самопізнання та саморефлексія як ключ до розуміння інших
- Робота зі своїми емоціями та емоціями інших людей, тригерами і конфліктогенами
- Техніки роботи з емоціями та побудова довіри в процесі комунікації
- Профілактика емоційного вигорання
- Проактивність та асертивність як способи управління власним життям
- Стратегії відновлення ресурсного стану
- Резильєнтність як стратегія виживання в умовах гібридних загроз
- Практики, що сприяють розвитку EQ
Тренінг проводить:
- сертифікована тренерка з розвитку SOFT SKILLS, тренерка Українського центру медіації
- адвокатка та керуюча партнерка Адвокатського об’єднання "ЗАКОН ПЕРЕМОГИ"
- має 19 років успішної юридичної практики
- бізнес-медіаторка Промислово-торгівельної палати Мюнхена та Верхньої Баварії
- медіаторка Центру медіації Київської ТПП
- досвід проведення партнерських, організаційних та бізнес-медіацій, супроводження та
- підготовки переговорів
- співзасновниця та Голова Правління ГО "ПРАВОСВІДОМІ"
Марина Саєнко

Тренінг проводить:
- сертифікована тренерка з розвитку SOFT SKILLS, тренерка Українського центру медіації
- адвокатка та керуюча партнерка Адвокатського об’єднання "ЗАКОН ПЕРЕМОГИ"
- має 19 років успішної юридичної практики
- бізнес-медіаторка Промислово-торгівельної палати Мюнхена та Верхньої Баварії
- медіаторка Центру медіації Київської ТПП
- досвід проведення партнерських, організаційних та бізнес-медіацій, супроводження та
- підготовки переговорів
- співзасновниця та Голова Правління ГО "ПРАВОСВІДОМІ"
Марина Саєнко

ЧОМУ САМЕ ЦЯ ПРОГРАМА?
Начання включає як базову теоретичну інформацію, так і практичні вправи,
роботу з відео, взаємодію в групах, акваріум.

Участь офлайн

Сертифікат

Постійний доступ до чату в Телеграм

Кава-паузи для глибшого занурення

Рекомендована література та фільми

60% практики та багато рефлексії

Участь офлайн

Сертифікат

Постійний доступ до чату в Телеграм

Кава-паузи для глибшого занурення

Рекомендована література та фільми

60% практики та багато рефлексії
Відгуки учасників попередньої групи
Юлія Вирва
«Тренінг про емоційний інтелект - це цікавий досвід рефлексій над собою з собою і себе з іншими.
Ці знання і навички здаються простими очевидними , але «повітряними», тому саме тренінг допоміг « заземлити» систематизувати, структурувати, осягнути. Дякую за професіоналізм, глибину та емоції тренерці Марині та команді УЦМю»
Оксана Біла
ТОВ "ГК "Нафтогаз України""
Попри насичені вихідні, відчуваю себе в ресурсі, мене це дуже потішило, бо зазвичай, після навчань на вихідних, відчуваю себе втомленою. Сподобалася подача матеріалу, практичні завдання, що було багато часу на саморефлексію і створена вами атмосфера була комфортна, і сприятлива. Наче багато матеріалу знала, але цікаво подивитися під іншим кутом і усвідомити те що наче знала, але до практичного застосування тільки зараз вклалося в голові. З практичних завдань, найбільше вразило - про цінності!
Олександра Струневич
Особисто для мене, дуже важливу роль в навчанні відіграє викладач/тренер/спікер, як вам комфортніше. Важливо не лише наявність знань у людини, а й уміння та бажання ділитися своїм досвідом з іншими. І саме цей процес передачі знань має бути енергетично наповнений з емоційним забарвленням. Саме завдяки такому комфортному спілкуванню ти отримуєш набагато більше, ніж просто коментар до презентації, що висіть на екрані.
Марина для мене сама такий викладач та спікер – з глибокою душею та любов’ю до навчання.
Дізнавшись, що саме вона буде викладати «Емоційний інтелект» - дуже важливу та цікаву для мене тему, я зрозуміла що буду там – в її групі, в аудиторії, яку вона наповню атмосферою, не просто знань, а ще й чуттів.