Емоційний інтелект: складова
ефективної взаємодії професіонала
з клієнтами

Офлайн тренінг Українського Центру Медіації та Марини Саєнко

Допомагаючи іншим - забуваємо про себе. Але для складних розмов з клієнтами, нам потрібно спочатку подбати про свій емоційний ресурс.
Image

Дата проведення

по мірі формування групи
Image

вартість

11 000 грн (без ПДВ)
Image

формат

офлайн, м. Київ
Image

структура

загальна тривалість 12 годин (без урахування перерв) + 3 години на індивідуальне опрацювання

Програма буде корисною тим, хто працює зі
складними ситуаціями і клієнтами, особливо для:

Image

Керівників та власників бізнесу

Керуючі партнери середнього та малого бізнесу
Керівники лінійних підрозділів, команд
Менеджери проєктів
HR-менеджери
Управлінці, топ-менеджери
Image

Спеціалістів, які працюють з клієнтами

Менеджери по роботі з клієнтами
Юристи
Медіатори
Банківські працівники
Image

Працівників медичних та освітніх закладів

Лікарі
Фармацевти
Медичні працівники (стоматологи, протезисти)
Освітяни (приватні навчальні установи)
Image

Представників інших індустрій

IT-фахівці
Сервісні компанії
Девелопери
Ресторанний та готельний бізнес
Територіальні громади

Що ви отримаєте в результаті програми?

Навчитесь розпізнавати емоції та розуміти їх причини
Навчитесь розуміти внутрішні мотиви своїх дій
Знайдете стратегії відновлення сил після потрясінь
Image
Навчитесь виражати емоції в екологічний спосіб, без шкоди для себе та інших
Зрозумієте як не вигорати на роботі
Навчитесь легше знаходити спільну мову будь з ким та взаємодіяти з іншими на засадах партнерства

Що ви отримаєте в результаті програми?

  • Навчитесь розпізнавати емоції та розуміти їх причини
  • Навчитесь виражати емоції в екологічний спосіб, без шкоди для себе та інших
  • Навчитесь розуміти внутрішні мотиви своїх дій
  • Зрозумієте як не вигорати на роботі
  • Знайдете стратегії відновлення сил після потрясінь
  • Навчитесь легше знаходити спільну мову будь з ким та взаємодіяти з іншими на засадах партнерства
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля

Програма

  • Концепція емоційного інтелекту (EQ). Поняття, елементи EQ
  • Вплив EQ на життя та професійну діяльність
  • Емоції та емоційні стани, їх різновиди та вплив на прийняття рішень та поведінку в конфліктах
  • Емпатія як запорука побудови стосунків
  • Вплив фільтрів та упереджень на якість комунікації
  • Модель усвідомленої комунікації
  • Самопізнання та саморефлексія як ключ до розуміння інших
  • Робота зі своїми емоціями та емоціями інших людей, тригерами і конфліктогенами
  • Техніки роботи з емоціями та побудова довіри в процесі комунікації
  • Профілактика емоційного вигорання
  • Проактивність та асертивність як способи управління власним життям
  • Стратегії відновлення ресурсного стану
  • Резильєнтність як стратегія виживання в умовах гібридних загроз
  • Практики, що сприяють розвитку EQ

Програма

  • Концепція емоційного інтелекту (EQ). Поняття, елементи EQ
  • Вплив EQ на життя та професійну діяльність
  • Емоції та емоційні стани, їх різновиди та вплив на прийняття рішень та поведінку в конфліктах
  • Емпатія як запорука побудови стосунків
  • Вплив фільтрів та упереджень на якість комунікації
  • Модель усвідомленої комунікації
  • Самопізнання та саморефлексія як ключ до розуміння інших
  • Робота зі своїми емоціями та емоціями інших людей, тригерами і конфліктогенами
  • Техніки роботи з емоціями та побудова довіри в процесі комунікації
  • Профілактика емоційного вигорання
  • Проактивність та асертивність як способи управління власним життям
  • Стратегії відновлення ресурсного стану
  • Резильєнтність як стратегія виживання в умовах гібридних загроз
  • Практики, що сприяють розвитку EQ

Тренінг проводить:

  • сертифікована тренерка з розвитку SOFT SKILLS, тренерка Українського центру медіації
  • адвокатка та керуюча партнерка Адвокатського об’єднання "ЗАКОН ПЕРЕМОГИ"
  • має 19 років успішної юридичної практики
  • бізнес-медіаторка Промислово-торгівельної палати Мюнхена та Верхньої Баварії
  • медіаторка Центру медіації Київської ТПП
  • досвід проведення партнерських, організаційних та бізнес-медіацій, супроводження та
  • підготовки переговорів
  • співзасновниця та Голова Правління ГО "ПРАВОСВІДОМІ"

Марина Саєнко

Image

Тренінг проводить:

  • сертифікована тренерка з розвитку SOFT SKILLS, тренерка Українського центру медіації
  • адвокатка та керуюча партнерка Адвокатського об’єднання "ЗАКОН ПЕРЕМОГИ"
  • має 19 років успішної юридичної практики
  • бізнес-медіаторка Промислово-торгівельної палати Мюнхена та Верхньої Баварії
  • медіаторка Центру медіації Київської ТПП
  • досвід проведення партнерських, організаційних та бізнес-медіацій, супроводження та
  • підготовки переговорів
  • співзасновниця та Голова Правління ГО "ПРАВОСВІДОМІ"

Марина Саєнко

Image

ЧОМУ САМЕ ЦЯ ПРОГРАМА?

Начання включає як базову теоретичну інформацію, так і практичні вправи,
роботу з відео, взаємодію в групах, акваріум.

Image

Участь офлайн

Дозволяє створити атмосферу довіри, безпеки та глибокого занурення в процес. Завдяки живому спілкуванню та взаємодії, ви зможете не тільки навчитися важливим технікам, але й відчути підтримку та комфорт, що сприяє відкритості та розвитку емоційної компетентності
Image

Сертифікат

Усі учасники практикуму отримають офіційний сертифікат, що підтверджує їхні нові навички у сфері емоційної компетентності. Це не лише визнання вашого професійного зростання, але й додатковий інструмент для підвищення вашої кваліфікації та конкурентоспроможності на ринку праці
Image

Постійний доступ до чату в Телеграм

Усі учасники отримають доступ до чату в Телеграм, який зберігається назавжди. Це дозволяє обмінюватися досвідом, отримувати підтримку та взаємодіяти з іншими учасниками навіть після завершення практикуму
Image

Кава-паузи для глибшого занурення

У програмі передбачено по дві кава-паузи на день, що дають можливість не тільки відпочити, але й обговорити важливі моменти та питання, що виникають під час практикуму
Image

Рекомендована література та фільми

Учасники отримають перелік рекомендованої літератури та фільмів, що допоможуть поглибити знання і розширити горизонти в темі емоційної компетентності та ефективної взаємодії
Image

60% практики та багато рефлексії

Практикум складається на 60% з практичних вправ. Також програма передбачає багато рефлексії, що сприяє глибокому самопізнанню і дозволяє процесу навчання продовжуватися і після завершення тренінгу
Image

Участь офлайн

Дозволяє створити атмосферу довіри, безпеки та глибокого занурення в процес. Завдяки живому спілкуванню та взаємодії, ви зможете не тільки навчитися важливим технікам, але й відчути підтримку та комфорт, що сприяє відкритості та розвитку емоційної компетентності
Image

Сертифікат

Усі учасники практикуму отримають офіційний сертифікат, що підтверджує їхні нові навички у сфері емоційної компетентності. Це не лише визнання вашого професійного зростання, але й додатковий інструмент для підвищення вашої кваліфікації та конкурентоспроможності на ринку праці
Image

Постійний доступ до чату в Телеграм

Усі учасники отримають доступ до чату в Телеграм, який зберігається назавжди. Це дозволяє обмінюватися досвідом, отримувати підтримку та взаємодіяти з іншими учасниками навіть після завершення практикуму
Image

Кава-паузи для глибшого занурення

У програмі передбачено по дві кава-паузи на день, що дають можливість не тільки відпочити, але й обговорити важливі моменти та питання, що виникають під час практикуму
Image

Рекомендована література та фільми

Учасники отримають перелік рекомендованої літератури та фільмів, що допоможуть поглибити знання і розширити горизонти в темі емоційної компетентності та ефективної взаємодії
Image

60% практики та багато рефлексії

Практикум складається на 60% з практичних вправ. Також програма передбачає багато рефлексії, що сприяє глибокому самопізнанню і дозволяє процесу навчання продовжуватися і після завершення тренінгу

Відгуки учасників попередньої групи

Юлія Вирва

Комерційна директора Premier Food

«Тренінг про емоційний інтелект - це цікавий досвід рефлексій над собою з собою і себе з іншими.

Ці знання і навички здаються простими очевидними , але «повітряними», тому саме тренінг допоміг « заземлити» систематизувати, структурувати, осягнути. Дякую за професіоналізм, глибину та емоції тренерці Марині та команді УЦМю»

Оксана Біла

Клієнтський сервіс
ТОВ "ГК "Нафтогаз України""

Попри насичені вихідні, відчуваю себе в ресурсі, мене це дуже потішило, бо зазвичай, після навчань на вихідних, відчуваю себе втомленою. Сподобалася подача матеріалу, практичні завдання, що було багато часу на саморефлексію і створена вами атмосфера була комфортна, і сприятлива. Наче багато матеріалу знала, але цікаво подивитися під іншим кутом і усвідомити те що наче знала, але до практичного застосування тільки зараз вклалося в голові. З практичних завдань, найбільше вразило - про цінності!

Олександра Струневич

викладач Національної Академії МВС України

Особисто для мене, дуже важливу роль в навчанні відіграє викладач/тренер/спікер, як вам комфортніше. Важливо не лише наявність знань у людини, а й уміння та бажання ділитися своїм досвідом з іншими. І саме цей процес передачі знань має бути енергетично наповнений з емоційним забарвленням. Саме завдяки такому комфортному спілкуванню ти отримуєш набагато більше, ніж просто коментар до презентації, що висіть на екрані.

Марина для мене сама такий викладач та спікер – з глибокою душею та любов’ю до навчання.

Дізнавшись, що саме вона буде викладати «Емоційний інтелект» - дуже важливу та цікаву для мене тему, я зрозуміла що буду там – в її групі, в аудиторії, яку вона наповню атмосферою, не просто знань, а ще й чуттів.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕОЗАПРОШЕННЯ ТРЕНЕРА:

Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля